ben&jerry's and the new bag

jag praktiskt taget tvingade mamma att åka med mig till maxi så jag kunde köpa min älskade, dyrbara Ben&Jerry's som jag har tjatat om dem senaste dagarna. min mamma rockar!

på Hjärta till hjärta hittade jag en fydundrans snygg blommig bag/väska, vad äre?, typ 70-tal? jag vet inte. jaja, fin ären iaf, och efter att jag lämnat trettio riksdaler till tanten i kassan så var den i min ägo. (hihi)
 letar som en galning (okej det gör jag väl inte, men jag tittar iallafall efter det när jag är i second-hand butiker) efter en portofölj-väska, eller vad man kallar det, liksom som en portfölj med axelrem så det är som en väska...? ja, ni fattar, eller hur!

haha jag leker lite med filip på msn, och citerar enmassa håkan-texter, och filip som inte lyssnar på håkan fattar ingenting
- nadja vad har du rökt?
HAHA

Kommentarer
Postat av: Paintedlove

Ben&Jerry's i mitt hjärta! :)

2008-04-03 @ 20:35:39
URL: http://paintedlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0