busiga barn leka bäst

Hej och tja!

Maxie och Albin, mina trogna lekkamrater, kom som sagt hit och lekte. Och fastän BusMax bet mig skithårt i foten så var det förbannat skojigt!
Max var dock inte till så jättestor hjälp när det gällde att stämma gitarrhelvetet eftersom han "glömt" att ta med sig stämapparaten som han skulle. Haha, men litegranna kunde han och Albin allt fixa med hjälp av något musikprogram som fanns i våra kära mobiler (det finns visst fan allt i den jävla manicken!).
Jag ska försöka fixa hit kusinernas (stämapparat alltså). Om jag nu kommer ihåg det...

Nu har jag gjort min svenskaläxa som jag ska lämna in i morgon. Den blev rätt bra, fast jag skulle nog kunnat göra den ännu bättre... om jag hade haft orken och tiden, vill säga.

Nu jag har bestämt mig för att börja plugga mera. Satsa mera på skolan. Eftersom jag faktiskt har potencial till att höja mitt betyg i samtliga ämnen så låter det som en rätt bra idé, eller hur?
Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0