JÄVLA IDIOT!

ÅH! FAN! SKIT! ARGH! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
FANFANFANFANFANFAN
jag anade somfan att detta skulle hända! såklart det skulle hända! vad fan tänker jag med? FAN.

jag har historiens största ångest! jag förtjänar att bli slagen,  och hånad. FAN.
FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFAN!
FÖRLÅT!
snälla... förlåt mig. det var så förbannat fel av mig, av oss båda! jag vet, jag vet, jag vet!

när gud delade ut hjärnor måste jag ha vart frånvarande...
ni får gärna avsky mig... det är inte mer än rätt.

MEN VILKEN IDIOT GÅR MED PÅ DET?
jag hatar dig. jag hatar hur du behandlat mig, och henne, och alla andra. DU FÖRTJÄNAR MORGONDAGEN.
men jag känner mig så jävla skyldig...

snälla, jag ville inte detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0