nkpg really rule

31 mars - måndag samt studiedag
A and I was out on a trip today, to our help we had this real great invention called 'train'.
When I got home I was a owner to; feet who hurt (certainly I wore those shoes who aren't the best ones to wear these days which's containing a lot of walking), fatigue, fullness (we'd just eaten pie on the cosiest and coolest little café in universe), a t-shirt which I bought on Monki (of course), some pics' on my camera, and, happiness.
This day was almost as lovely as it's weather.
(NKPG really rule)

m, ja. jag antar att ni alla kan läsa engelska och förstå? annars är det synd om er alltså! hihi. gewd vad jag är taskig. mm men iallafall så var jag och Alex i norrköping denna dag eftersom vi hade studiedag och ville hitta på något mysigt. synnerligen härligt, det må jag säga.

tisdag - back to school
yep! tillbaka till stället där den mesta tid av min dagar spenderas, nämnligen skolan! rätt segt, rätt okej. har inga stora problem med att gå till skolan (eller okej, ibland), men jag spenderar mycket hellre min tid hemma, eller någon annan stans med nära och kära. men nu är det tyvärr så att alla barn i detta avlånga land har skolplikt, och det är väl iochförsig jävla bra eftersom vi annars skulle vara synnerligen inkompetenta. haha. men skolan är ju faktiskt skapligt soft ändå. (hihi)

jag och några individer från min klass kilade ner på stan efter skolan för att hämta ut biljetter till hockeymatch (sm-final! grattis lhc) samt spana in några bågar till mina blivande glasögon. allting gick brabra, och som ett plus så träffade dom (jag var och köpte glass med andra vänninor som jag träffat i glasskön) ingen mindre än självaste linköpings spelarn' Tony Mårtensson! yeah. berättar hur det gick till för dem som undrar:
ulrika samt hanna och louise är inne på en kiosk för att hämta ut biljetterna
kioskgubben:
> vem är din favoritspelare då?
ulrika:
> ehm, det är nog Weinhandl.
kioskgubben:
> men vem är din näst favorit då?
ulrika:
> tony mårtensson!
kioskgubben:
> haha. men han är ju här!
ulrika:
> va? haha mjo det var ju ett väldigt kul aprilskämt! säkert va!
kioskgubben:
> men jo! jag svär, han står ju där!
kioskgubben ropar "Tony" och mannen som står några meter ifrån dem vänder sig om och det visar sig att kioskgubben, ja låt oss kalla honom det, inte alls hade lurats, utan där, bara några meter från dem står han - en av linköping hc's bästa spelare - Tony Mårtensson. (hihi)
och en till väldigt bra sak var att jag fann enmassa snygga bågar inne på Malmbergs, och lånade hem hela sex par! sitter med dem jag gillade mest av dem på mig just nu! terrar lite, så jag vänjer mig vid glajjer osv. . me like, hihi.

aja, det är bäst att jag lägger av med skrivandet för idag eftersom systra mi tjatar som ett as på mig att stänga av det jag pysslar med så hon kan sätta sig här och nerda istället för mig. och eftersom jag är en sån duktig och bra syster, jag är bäst faktiskt, så gör jag som hon säger. (efter att hon har tjatat i ca trettio minuter)

det var förbannat vad hon tjatar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0