sitting here alone with my memories

COLDPLAY, fyfan rent ut sagt. fyfan så jävla bra musik! FYFAN.
globen 7 november 2005 - helt sjukt underbart säger jag bara! please take me there one more time! (eller typ en miljon)
önskar bara att jag hade vart lite äldre då dock, så jag kunde uppskatta det ännu mera. men fyfan vad jag älskade det.
 och sen hade det ju inte gjort något om de hade nåt annat förband.. om jag ska vara ärlig så satt jag där, 11år, och var fullständigt livrädd! jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det var som skrämde mig så mycket, det höga ljudet? den så hårt dunkade basen? eller bara att det inte var sån musik jag gillar? aja, läskigt vare iallafall och om jag minns rätt så fick jag sån ångest så jag var tvungen att gå ut vid toaletterna för att försöka lungna ner mig.

försöker ha en diskussion via sms med Edvin angående vilka som får klassas som "fjortisar", vad dem gör för att vara värda sin titel osv.  han får dock inte svar i världsklass eftersom jag håller på med annat just nu, tex lyssnar på musik, kollar lyrics, chattar och funderar på vad jag borde göra samt vad jag ska skriva om efter detta här i min blog. jag sade nyss till honom att jag återkommer om mina tankar om det senare, eller imorgon, och den unge mannen gav mig ett sånt långt och härligt svar som "Ok".

nu, 01:25, kom mamma hem efter att vart ute på stan och drällt! haha, nerå men hon har vart ute med en vännina någon stans på stan, as long as I know. mm. hon tycket att jag ska stänga av datorn och gå och lägga mig, men jag har andra planer. jag tänker sitta här i klädkammaren (jag vet att det låter lustigt men det är faktiskt sant, att jag sitter i en klädkammare. vi har satt in en bokhylla här inne samt ett skrivbord som datorn står på, och här inne sitter jag och nerdar all day long. nej men skapligt ofta.) ett tag till, och sen, sen ska jag sova. (jag svär på att jag kommer göra tusentals saker, okej inte tusentals men några, innan jag tillslut plumsar i säng för att sova)
 hörni, det där jag skrev om klädkammaren som jag sitter i, fick jag det inte att låta som att det är svinlitet här inne? hur som helst, det är inte så superlitet, det är iallafall minst 1,5 kvadratmeter stort! (ja det ska låta ironiskt) hihi jaja. det spelar väl ioförsej inte så stor roll hur stort det är här inne, not a biggie. en annan sak som kanske inte spelar så stor roll för vissa heller är hur "ioförsig" stavas... liksom..? what. jag har ingen aning om jag ska vara ärlig. eller jo, visst, några aningar har jag väl ioförsig, HAHA där kom det igen. men, till saken; ska det vara "i och för sig"? eller "iåförsig"? eller "iochförsej"? tja, det finns en massa sätt och vis man kan skriva det på, men om ni av någon anledning skulle veta vad som klassas som rätt sätt så kan ni väl slå till med att skriva en liten kommentar om det? tack på förhand. (haha, jag börjar låta som en tråkig vuxen)

mamma tvingade mig precis att stänga av musiken (snyft). och när hon sade "Nadja, nu." så antar jag att hon menar att hon vill att jag ska stänga av datorn nu. och eftersom jag är en mästare på att vara en duktig dotter så lyder jag hennes stränga order och gör som hon vill. (men först ska jag kika lite på bilddagboken, och möjligtvis chatta lite med någon intressant människa på MSN. bara för att jag är så otroligt busig!)

Kommentarer
Postat av: tovew. systa

i och för sig.
och herreguud människa. 4 kvmeter:O det är nästan hela vårt rum. den där är max 1,5 kvm.
och goldfrapp! omg. jag mådde bajs med. läskig musika :/

2008-04-05 @ 02:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0