today

usch, jag vill så hemskt gärna ha detta:
 jacka från forever21
 jacka från Monki
 ben&jerry's, världens go'aste glass

men eftersom jag inte har enough med pengar så kan jag inte köpa jackorna :( det blir förhoppningsvis nästa månads pengar som får gå till iallafall en av dem. och skor.
 jag kunde inte gå till karamello och köpa min älskade glass eftersom jag är, typ, sjuk. och det fanns tydligen ingen som hade tid och lust att göra det åt mig så jag fick istället mumsa på nån vaniljglass med krossad choklad som vi hade hemma, dock mumsade jag inte så värst jätte-mycket eftersom den inte är så supergod.
jag är fortfarande sur pga det.
fan. fan att jag inte mår bra. fan att min kropp samt hjärna inte hade orken och allt sånt för att gå i skolan idag. fan. jag ville, men det hade bara vart så jävla jobbigt och allt sånt. blä. istället har jag sovit till klockan tre, kollat på tv, samt tjurat över glassen... usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0