today's today

nya händelser;

jag har börjat missbruka ordet "usch" genom att säga det onekligen ofta och i alla möjliga sammanhang


jag har även vart på besök hos doktor Urban Bengtson på vårdcentralen. igår.
anledning;
jag mår inte bra
summering;
doktor Urban ställde enmassa frågor om mig och min hälsa och tanterna på labbet tjuvade minst 4rör blod från min arm
slutsats;
jag ska på återbesök fredag då de har fått svaren på proverna som togs

jag har missat minst en vecka i skolan nu. fan. jag måste försöka pallra mig iväg dit imorgon även om slutsatsen ändå kommer bli att jag går hem. usch

idag har jag legat i min enorma säng, kollat på tv, gnällt, ätit lunch - två gånger, surat, funderat, duschat, smsat (som vanligt)... ehm.. suttit en stund vid datorn.. och eh.. aja. med andra ord; haft tråkigt.
 har hittat lite bra musik i syrrans mappar på datorn iallafall. det får väl vara dagens sysselsättning - att lyssna på samt upptäcka ny musik alltså. eftersom den unga mannen som egentligen skulle komma hit inte kom, osv.

edit;
byebye love, again. </3
but that's life! after a few tears streaming down my cheek, and after feeling lonely, hopless and miserable, after all, I'm ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0