tråkiga skogar

Hej!

Tillslut hittade jag ett par busiga lekkamrater som ville komma och leka med mig! Albin och Max heter dom, och de är ena riktiga busisar ska ni veta!
Vi lekte hela kvällen, ända tills klockan var tolv och dom trampade hemåt på sina cyklar.
Det var skojigt!

Och idag ska dom komma hit igen!
Max ska hjälpa mig med att stämma min (lånade) gitarr, så jag äntligen kan sätta igång med att lära mig spela på den! För det ska jag göra, det har jag bestämt.

Förmiddagen har för övrigt spenderats vid morföräldrarnas torp! Haha, det var mindre skojigt eftersom det inte finns någonting skoj att pyssla med där! Jag satt mest i bilen och lyssnade på musik. Och tänkte. Det var rätt skönt ändå, faktiskt. Även om jag mycket hellre hade gjort någonting annat, nåt skoj. Men, sånt är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0