vet ni vad?

först och främst tänker jag börja med att tacka David Hammar för att han får mig på bra humör! och för att han har fått mig att inse vissa viktiga saker. det behövdes, nu är jag inte lika vilsen längre.
 vet ni? ni ska bara leva och vara glada! gör det ni vill och känner för. ni kommer ångra er annars, tro mig. skit i om det blir lite fel ibland, och om ni gör någonting som kanske inte är helt rätt egentligen - jeeez, whatever?! gör det bästa av livet genom att ha kul istället för att hela tiden göra det som folk anser är rätt. okej?
 idag tog jag mitt förnuft (det var det väl inte egentligen, men det var ända bra på något mystiskt sätt) till fånga och gjorde någonting som jag verkligen ville göra. det var verkligen inte "rätt" gjort, men SKITSAMMA rent ut sagt. heja mig! (glöm att jag berättar för er vad detta handlade om)

hörni förresten, inatt drömde jag att jag följt med en skolklass eller liknande på en resa till Liseberg och jag kände bara en av dem som var med. jag vandrade omkring på nöjesfältet helt ensam i hopp om att jag skulle finna denna enda person jag kände. och jag hade dessutom glömt mina pengar hemma, och  min mobiltelefon låg i en väska någonstans där vi lämnat vår packning. när jag gick runt där och letade kände jag mig så ensam, jag visste inte vad jag skulle göra och tårar började rinna nedför mina kinder. det var hemskt.
 jag har en teori om att detta har någonting att göra med att jag igår kände mig så vilsen och ensam.
det sägs ju, och det är väl sant?, att det man drömmer har att göra med hur man mår psykist. jag hade inte tänkt på detta innan jag läste en drömtydar-bok som vi fick i julas...
jag kommer säkert återkomma om detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0