you know. you know? you know!

OH MY GOD! (nu lät jag som tidernas största bimbo eller nått, men strunt samma)
jag insåg just att rubriken till mitt förra inlägg, "sitting here alone with my memories", är en lyric från melodifestivals låten, som jag inte kommer ihåg vad den heter, som sjöngs av hon Sanna Nilsen(Nielsen?)! jo justdet, "empty room" heter den. men, jag hade inte en tanke på det när jag skrev det som rubrik från början! haha, som det kan bli, och allt är mammas fel! om hon inte skulle lyssna på radion hela dagarna så skulle jag inte få höra dem urdåliga och jobbiga (okej, några av dem duger kanske, men bara kanske) melodifestivalslåtarna hela tiden, och då skulle jag inte behöva påverkas så mycket av dem. usch, jag kan dem nästan utantill (det kunde jag ioförsej efter andra gången jag höde dem, ni vet hur det är med sånna låtar?)
hihi hoppsan! jag som skulle vara en duktig flicka och lyssna på min mamma, så gick det med det! (uttryckte jag mig dåligt? det känns lite som det, aja det jag menar är iaf att planen sket sig eftersom jag inte stängde av utan fortsatte sitta vid datorn. men det hade ni ju redan fattat, eller hur?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0