Fy fan vad jag är lycklig

Jag skulle nog faktiskt vilja utnämna denna kväll till en av de - eller kanske till och med den - bästa, mest betydelsefulla hittils i mina dryga fjorton år! :)

Rubriken säger rätt mycket, inte sant? :)
Och inte trodde jag väl att jag någonsin skulle peppas så av Amy Diamond. Haha! Random musik lyssnas till i hörlurar från datorn, och då orden "when you miss someone the most - it can only get better" hördes, precis efter att tankar om en underbar tid snurrat i min skalle, så insåg jag. Jag insåg att det är över, jag är lycklig, och jag ska fortsätta vara. Det fick mina läppar att formas till ett leende. Hela jag log.
Och inte heller hade jag någon aning om att mina ögon skulle tåras av lycka samtidigt som Mika's "Lollipop" spelades upp i mina öron.

Just nu blir jag hånad - men jag bryr mig faktiskt inte ett skit. Och det gör mig ännu lyckligare!
Så jävla skönt att äntligen kunna hånskratta åt det, istället för att låta tårarna rinna - som förr. Hihi! Jag är så glad. :)

Jag är stark nu. Jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0