Glad tjeja

Jag är glad igen, jag är jag igen! Tack och lov. :)
Ikväll, typ, fann jag min inre styrka igen, eller nåt! Haha. Vissa har nog lagt märke till mitt konstiga beteende tidigare, men det är slut på det nu. Så det så! Nu säger jag farväl till knäppNadja. För gott, hoppas jag.

Lyssnar på The Kooks och känner mig VÄLDIGT pepp på att färga mitt hår. Ska ringa frisör-Madde imorgon och kolla när hon har tid. Yay!
Denna afton spenderades med Amanda, som sedan utbyttes mot Agnes då AmandaPandan for hemåt, i Berg där Markus Krunegård, Håkan Hellström (och Magnus Uggla) uppträdde. Det var helnice och fullt med folk.

YES

Dagens: Håkan Hellström, Markus Krunegård, och The Kooks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0