Önsketankar

Det känns nästan som att dagarna nu går ut på att ha planer på gång, som sedan dödas och bidrar till tämligen händelselösa dagar. Visst, saker händer. Jag umgås med family, det är nice. Men det vore minst sagt YAY om någonting extraordinärt skulle inträffa, typ en utflykt. Har en dröm om att åka upp till Göteborg och Gothia Cup, som börjar imorn, och bara hänga, glo, och kanske träffa ett par kottar jag nog aldrig annars får tillfälle att möta. Jag vill, jag vill, jag vill. Ska genast ringa och tjöta på min far. Eftersom vi faktiskt inte ska hitta på någonting stort i sommar så tycker jag att det är en helbra idé. Hoppas, hoppas att han håller med!
Sommarlovet är till för att ha kalaskul, inte sant?

Dagens; Those Dancing Days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0