Shoo bre

Min mor äger en liten kolonistuga i utkanten av stan dit vi brukar åka och chilla, och sånt. Det är skapligt chillit där, alltså!
Jag somnade en lur i vår såndär häng-stol..sak. Det var soft värre, med musik i lurarna och solen i ryggen. Yeye, that's nice.

Förresten fick man idag reda på att min klass återigen tagit hem segern i nån såndär bokläsar-tävling som svensklärarna anordnar, eller nåt. Yep, så då fick alla vi elever i klass 7B en varsin bok med titeln "Shoo bre". Jag gav min till Anton, han såg så rar ut när han bad mig.
Förresten (igen), as slapp skoldag. Jag var dock trött som fan och orkade inte hålla ögonen öppna under So-lektionen.
Förresten (nr 3), jag fick IG på min uppsats som jag nämnt tidigare. Orkar inte förklara varför, men min lärare är en jävla kärring, rent ut sagt. Fan inte värt nåt jävla IG. Suck!
Förresten (nr 4), mina fötter gör ont som #!@ pga mina nya gladiator-sandaler (or what to call 'em). Buhu, stackars mig och de små (stora, med tanke på min skostorlek; 40) fossingarna!

Han är la förbannat grann. Måtte då medge att jag är tämligen förtjust, yep!
(Jag är kär, jag är lycklig.)


Musik, i all sin prakt. Jag älskar't djupt och rejält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0