.

haha.
jag har verkligen fastnat för ett program som går på svt som heter "hasses brorsas låtsassyrras kompis". det är typ ett ungdomsprogram där dem tar upp en massa olika saker och typ spontansnackar om det, om man nu kan säga så, äsch, ni fattar vad jag menar?
iallafall så var jag inne på hemsidan för jag skulle kolla på det senaste programet inne på webtvn, och när jag läste litegrand i programledaren Kitty Jutbrings blogg så hittade jag en liten spalt till höger på websidan, såhär stod det;
"Tipsa om Stilar! Hur klär du dig, vilken stil och varför? Är det viktigt att "se rätt ut" och kan man få problem för hur man klär sig och ser ut? Skriv och berätta!"
efter att ha funderat på det en stund så bestämde jag mig för att skriva lite om hur jag upplever det. skratta om ni vill, men såhär skrev jag iallafall;

"hej du kitty!
när jag väljer vilka kläder jag ska ha på mig så tänker jag på om dem är bekväma, om dem passar mig osv.  jag tycker inte att det spelar så stor roll vad andra tycker om kläderna jag har egentligen. visst, en del av mig gör nog det, det är nog eftersom det har blivit en sån stor grej med allt det här om hur man ser ut och att alla har sånna fördomar om typ allt. egentligen ska man ju inte behöva vara rädd för att våga vara sig själv, och att våga ha på sig det man tycker är snyggt. jag köpte tillexempel ett par byxor häromdan med en verkligen jättehög midja, den går liksom ganska högt över naveln. och till dem har jag tröjor instoppade. själv tycker jag att det är skitsnyggt, men jag vet att det är folk som tycker att det ser ganska "konstigt" ut. men det hindrar inte mig från att ha på mig dem. jag tycker att man ska ha på sig det man tycker är snyggt och våga vara den man vill vara! skitsamma om andra inte kan acceptera det, det är deras problem. oftast, efter ett tag, så ger dom sig och kanske erkänner att dem tycker att det är rätt fränt egentligen."

edit:
jag fullkomligt älskar Kittys stil.


00:27
ohfyjävvlar vad klockan är mycket.

jag har återigen funnit min kärlek till Jonas Brothers! (och den är förbannat stor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0