fett värt

gårfagen blev superbra och kul. fett värt. har inte ork eller lust att gå in på detaljer så det får ni klara er utan. fick en massa beröm av sandras mor eftersom vi var så duktiga och självständiga för vi lagade mat själva och diskade och städade allt osv. aja.

sitter här och tråkar nu. kanske ringer till någon av mina kamrater och undrar om dem vill leka med mig. ikväll kanske jag ska umgås med en fining. hoppas så iaf. gash! jag är jävla trött alltså, orkar inte skriva mycket idag.
vill ha nya kläder!!!! har kikat runt på www.americanapparel.net, www.urbanoutfitters.com samt www.forever21.com och hittat massor skit jag vill ha! ge mig pengar förfan! får iofs barnbidraget den 25.. men måste ju spara lite till systemkameran och shit. mahaäähhiihhhwww - japp! jaja
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0