gh.nerd_1

igår..
ja, vad hände igår? jo, juste, jag gick i skolan till halv två. slapp skoldag men endast tre lektioner. puss på onsdagar. orkar inte gå in på detaljer, men träffade en saknad person som jag inte sett på, ja vad blir det?, mer än en månad iaf, när jag hade lunch. aja, sen efter skolan kilade jag hem till pappsens lägenhet och spelade guitar hero i inte mindre än typ 4 timmar :s haha. (nerd) beslutade att stänga av när jag märkte att jag när jag fokuserade på något annat än tvn så såg det ut som det rörde sig! hahah. ajja iaf hände inte så mycket mer kewl förutom att jag kollade på klass 9A. puss

idag
skola som vanligt dårå, rätt chill idag med. deltog inte på idrottslektionen, har känt mig ganska seg/svag/trött/halvsjuk den senaste tiden. så jag samt några andra klasskamrater som inte heller var med satt och kollade på. jag satt dock med hörlurarna i öronen och fick massage. musik är fasen det bästa som finns, isn't it? massage näst intill, riktigt jävla skönt. haha. jappjapp, puss på det. efter skolan drog jag och ett gäng brudar hem till alexandra för att senare kila vidare till h&m samt hemköp för att handla in mat och sånt till morgondagen. ska nämligen fira oss marsbarns födelsedagar. vi är fem stycken som fyller. grattis på oss. ska bli sjukt mys! på eftermiddagen är det planerat att vi ska umgås med några pojkar i klassen samt elin i parallelklassen, om jag inte har helt fel. sedan på kvällen förvandlas alexandras lägenhet till ett spa där vi ska skämma bort oss själva med hårinpackningar, nagellack, ansiktsmasker (inte jag dock. är allergisk eller något liknade), samt drinkar och exotiska frukter. puss! :) längtar en massa! aja, sedan träffade jag moderskapet på stan för att shoppa presenter till flickorna, sen promenerade vi hemåt. nu sitter jag här vid datoren och lyssnar på musik as usual. just nu spelas bloc party i högtalarna. jävlarns bra! har laddat upp första bilden på min nya bilddagbok också (H) KooOoL or what? tyckte det var dags.
tjenahejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0