glösögonorm nästa

tjenamors
var på synundersökning idag efter att ha vart på stan några timmar med sanna, johanna och paulina, fick reda på att jag är närsynt och har något brytningsfel så imorgon ska jag gå tillbaka till optikern och kolla ut vilka bågar jag ska ha till mina läsglasögon. kommer bli rätt så skönt med dem tror jag eftersom jag får huvudvärk och svårt att fokusera när jag läser. har kommit på att det förmodligen är anledningen till att jag är en sån usel jävel på att läsa högt inför klassen, det blir fel eftersom jag inte kan fokusera ordentligt på vad det står. ett plus till förutom att jag antagligen kommer slippa huvudvärk osv är att jag tycker att glasögon är sjukt snyggt! ska ha sånna fina "nerd"-glasögon, eller vad man säger, ni fattar eller hur? haha. jaja, nog om det.
handlade upp i stort sätt hela månadens pengar idag, dvs 950spänn. haha ojoj, som det kan bli. jag måste helt klart  trappa ner på mitt shoppande! jepps, men lägger in bilder på dagens köp för dem som vill se;
  
1 cheap monday eiffeltower od  /Bully
2 jojo tanktop /Monki
3 jojo tanktop - space /Monki
detta samt en mascara och en sparbössa från Monki inhandlades under de x antal timmar jag spenderade på stan.
när jag ändå håller på så kan jag ju passa på att ladda upp en bild på en skitsnygg jacka från Monki som jag har förälskat mig i lite grand och be er att köpa den till mig!!

usch vad jag önskar att jag hade alla pengar i världen!
jaja, nog pratat om det. eller vad?

vet ni om att det härligaste med sverige är våra sjukt underbara dialekter? haha. jag är så störtförälskad i dem så jag vet inte vad! speciellt skånska... åhh, jag vill flytta till skåne, jag vill vara omgiven (vafan, heter det så?) bland folk som snackar skånska. haha, jag är skapligt knasig, men det är sånt som bara är. puss iallafall på alla söta skåningar som trallar runt här på tellus.

lovet rullar på rätt bra tycker jag... händer inte allt för mycket men det är lungt ändå. loven är väl till för att vila från skolarbete och stress, aren't they? jaja, ska se till att inte sova bort allt för mycket av mina lediga dagar, men det är rätt lätt att det ofta blir så.
mm, men du vill systrami sno min tillgivne tiddödare för mig, så det är bäst att jag kilar in på badrummet och borstar gaddarna och sedan plumsar i säng och läser i min mysiga bok samtidigt som jag lyssnar på jägarns bra musik - dvs switchfoot i detta fall. blir nog rätt mycket annat att lyssna på också, men det är sånt som märks.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0