kaos, längtan och saknad

                                                                                                            
                                                                                                           MEN TJA.
ibland är allt bara kaos. orkar inte skriva blogg fan? har sjukt jävla tråk framför laptopen hos pappa :( har funderat på att ringa någon och hitta på något, men nu äre lite sent för sånt typ? kanske drar ut på en promenad/joggingrunda senare.
tror ingen riktigt fattar hur jag mår just nu fasen. usch, hatar att må så. NEH nufan ska rycka upp mig, fasen asso!

är inne på myspace och lyssnar på remixade låtar med Familjen! massa bra. sjukt skön musik alltså.

vill ha en systemkamera fan. NU! ska köpa kusins förhoppningsvis som jag nämnt tidigare, men måste sälja hockeygrejorna först så jag får ihop pengar...

ååååååååååååh. förstår ni hur jägarns gärna jag vill till helsingborg just nu? eller alltid. det är jävla vackert där... nångång SKA jag flytta dit. skåne måste vara sveriges vackraste, och bästa, ställe. och jag bara älskar hur dem pratar! jag är helt körd i allt som har med skåne att göra fasiken! haha. ta mig till skåne och gör mig till kung
kanske ska följa med adolfssons i sommar, dem har ett hus i domsten. skulle vara så sjukt underbart, och förhoppningsvis så får jag hänga med. (glad_flikka) hihi

har kommit på att det är en massa folk som jag saknar sjukt mycket :( lite surt!
men mest saknar jag allrabästaste tove petersson!!!!<3
ajoo, mm. that's life I guess. men kära vänner, RING MIG. anytime.
dgnkiealgsdkn gash, christine annerfalk! det känns som det var evigheter sen vi lekte! hoppas du hittar någon lucka i ditt fullspäckade schema så du kan spendera lite tid med mig, underbara människa! <3

jaja känner att jag börjar bli jobbig nu så det är bäst att jag slutar skriva.
puss

Kommentarer
Postat av: tovvsss

älskar dig, höhö :)

2008-03-16 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0