lördag

hej
idag har jag ätit ett helt paket Ben &Jerry's glass.


ikväll har jag suttit framför datorskärmen och tittat på senaste klippet från dokumentären om klass 9A eftersom jag följer serien och tycker att det är intressant. jag har också tittat på endel inslag ifrån dokumentärer etc angående den svenska skolan.
jag har börjat fundera enmassa. tillexempel på vad jag vill syssla med när jag är äldre, och vad jag ska söka för linje på gymnasiet. jag tror att jag ska välja den internationella linjen, men jag har mycket tid kvar att bestämma mig på eftersom jag trotsallt bara går i sjuan. men ändå, jag tror att det är bra att man börjar tidigt att tänka på vad man vill göra med sitt liv. detta är mitt liv, jag lever det bara en gång och jag får helt och hållet bestämma själv vad jag vill göra med det, så det är väl självklart att jag ska göra det jag tycker är roligt och är intresserad av! och jag tänker inte vara rädd för att vara den jag vill vara. frånochmed nu ska jag göra det jag känner för.

jag längtar tills jag får mina glasögon... har inte insett det förns dem senaste dagarna, men det är verkligen förbannat jobbigt för mig att läsa! jag kan inte riktigt fokusera ordentligt, och jag måste koncentrera mig till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0