monki - härlighetens rike

hej ni!
inatt sov jag hos sanna. klockan 13.10 kom pappa och hämtade mig, blev avsläppt i stan på begäran. gick direkt till monki (vad annars?), och strosade runt där, ja, rätt länge. tillslut inhandlades ett par byxor samt en t-shirt. hade velat ha så himla mycket mera saker där inne! ja, allt egentligen. men så är det när man inte har alla pengar i världen. sånt man får leva med. hihi.
här har vi dagens inköp;
 
(brallerna är dock ljuslila, hittade ingen bild)

det var egentligen planerat att självaste tove pettersson och jag skulle leka idag, men så vart det inte, vi ska leka imorgon istället. :) hihih.

är det jobbigt att jag inte skriver med versaler i början av meningar? skriv gärna en kommentar om vad ni tycker hörrni!

mm. ikväll blir det nog bara att slappa framför den populära tvn, och självklart den beroendeframkallande
datorn! kanske klickar några bilder med kameran också, perhaps kilar jag ut på en promenad i det "härliga vårvädret". om någon vill göra mig sällskap så är det bara att slå en pling!

peace and love

23:34

timekiller of today; datorn
mm. ingen annan hade tid att döda tid med mig idag, förutom familjemedlemmar då, samt lisa och amanda som jag träffade en stund när jag var på stan. känner mig som datanerd_1. men sånt är livet. vetni en sak förresten?, musik är fysjuttsingens-jägarns-himla-super-duper-mega bra! okej, bara för att jag tråkar till tusen just nu så får ni en lista med en massa bra musik, akij?
okej.... den vart 397548325mil lång så jag beslutade att strunta i den. haha, mm jag älskar musik.

ae fyfan vad jag är trötter. kanske skulle gå och lägga mig ändå? mjo, det blir nog så, men inte än. eftersom jag är utsedd till sveriges segaste människa när det gäller att ta tag i något av mig själv så har det säkert
gått sisodär femtioelva år innan jag ligger i sängen. mm. mamma somnade för länge sen, hon ska jobba imorn bitti så hon la sig tidigt. och nu loggade syster ut från msn, så jag antar att hon skall sova, och jag har stora problem med att vara den sista som är vaken i lägenheten eftersom jag inte kan somna då. det är knäppt och allt, jag vet, men så är det. så jag ska stänga av denhär manicken, typ, nu!

tjabbatjena och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0