nu är lovet äntligen här

tjenatja
förlåt,(?), att jag inte skriver varje dag och sånt, men jag har inte alltid tid eller ork osv.
sitter här och är supersnuvig nu. sjuuuukt segt, hatar verkligen att vara förkyld och trälig. sov hos alexandra i natt, eftersom hennes mamma inte är hemma och hon inte ville sova ensam i lägenheten. det var mys, käkade pizza och satte oss sedan på coffehouse och tog varsin kaffedrink, snackade massor. det är så sjukt skönt, med vissa kan man verkligen sacka om allting! sedan framåt tio så såg vi på o.c.. det gillar vi. blev rätt chockad när jag kom till alexandra efter att hon hade vart hos frisören och märkte att hon hade färgat håret, från blondt till brunt. men rikitigt fint vart det iallafall! hihi.
hanna och jag hade elevlektion idag på idrotten, alltså så skulle vi hålla i lektionen. jag skulle ha ringt henne i gårkväll eftersom vi inte hade planerat allting till fullo, men självklart - duktig som jag är - så glömde jag bort det! men det löste sig som tur var, vi fick improvisera lite men fick faktiskt bra omdömme av våran lärare, som även är min syssling! "en av de bättre lektionerna jag sett", sade han till oss. så det var med ett leende på läpparna vi lämnade gymnastiksalen.
jaja, nu är det iallafall lov! hela elva underbara lediga dagar, herregewd, så skönt! vi på internationella engelska skolan i linköping har även studiedag måndagen direkt efter lovet, därmed den elfte dagen. mm, puss.

antar att jag egentligen borde fixa lite med smink och sånt och sedan kila till johanna som det var bestämt, men min kropp säger att jag varken har ork eller lust just nu. blääshhhKkk. - ursäkta mitt utbrott där..

monki har äntligen öppnat upp sina portar här i linköping! är både glad och besviken. gladheten känner jag eftersom jag verkligen har en stor och fet förälskelse i monki's kläder, men besvikelsen kommer eftersom det nu kommer att strosa omkring en massa "fjortisar" med dem älskade monki-kläderna! usch. förr var det så speciellt med monki-kläder eftersom vi inte hade någon butik här i linköping, men nu kommer det inte att vara samma sak. buhu! men jaja, är lycklig iallafall!

om det är någon som läser det här och har lust att hitta på något trevligt på lovet med lilla mig så är det bara att slå en pling eller klicka in ett sms. PUSS!

nu skall jag ta tag i detta och ta och ringa till johanna! hihi, duktig.

Kommentarer
Postat av: jelena

vart ligger monki's affär? :D

2008-03-20 @ 23:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0