saturdays are chill

godeftermiddag kära läsare

idag är dagen då min kära mor fyller år! tyvärr håller jag inte reda på hur många år hon fyller, haha, kanske 43? jaja, något sådant är det iallafall. eftersom hon ska ha lite firande med enmassa tjejkompisar ikväll så ska jag spendera kvällen hos pappa, om inga andra planer dyker upp vill säga.

fredagskvällen spenderades på cupan, ett högstadiedisco här i linköping. jag vet inte riktigt om jag hör hemma där bland alla översminkade tjejer med tighta kläder och push-up, jag är inte precis en sån människa som släpper loss på dansgolvet och håller på, istället tillbringade jag mestadels av tiden med att konversera med folk (blev inte mycket sagt dock), samt vara aktiv med att leka och fippla med min tillgivne mobiltelefon, (tack för att du alltid finns där för mig och dödar min tid!). men jag måste dock erkänna att det blev lite "dans" efter att johanna och sanna, med hjälp av hanna och hanna, bokstavligt talat tvingat mig upp på en liten plattform ca 40cm hög som stod mitt på dansgolvet och fått mig att släppa loss till bla. låten "alla som inte dansar". haha! men kvällen vart trevlig om man bortser från en incident som bestod av att en viss människa skrek åt min kompis så hon började gråta, och sen fick hon henne att säga förlåt, herregud borde det inte vart tvärtom ändå? eller, båda två kunde väl iallafall bett om ursäkt efter att ha betett sig som omogna jävlar båda två (går inte in på detaljer).

jag tror att jag har blivit besatt av några av switchfoot's låtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0