b0oO

Hej, hej. Hemskt mycket hej!
Klockan visar 01:56 och Johanna ligger i sängen intill mig och sussar kudde.
Det är väl vad jag också borde göra, men istället har jag bosatt mig framför brudens dator. Avril Lavinge's musik spelas i högtalarna, tankar snurrar i min skalle, tangentbordet knapprar, och sms tas emot och sänds iväg i min mobiltelefon. Det är rätt mysigt, faktiskt. Liksom.

Idag, eller ja - igår är det väl mera? Jag menar; idag är dagen efter igår, och igår är dagen innan idag och... Aja, iallafall så har jag samt ett gäng av mina kamrater besökt Rix Fm-festivalen som hölls här i Liköping denna, eller ja - gårdagens fredagskväll. Det var ok. Musiken var ok, inget extrem-bra, men ok. Kvällen var stundtals 'yay', stundtals 'boo'.
Så, nu vet ni.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0