Hörni

... det jag skrev förut idag om kedjebrev gäller även de "trevliga" kedjebreven. Nyss trillade tre iochförsig ganska trevliga sms ner i min inkorg, jag citerar;
Hur kan du stå ut med dig själv!? Hur kan du vara så fruktansvärt söt? Skicka vidare dethär smset till alla som du tycker är söta, skicka även till mig om du tycker att jag är söt.
Jo, visst det fanns väl inget hot i det, tillskillnad från de jag talade om i förra inlägget. Men ändå, vadå! Den som inte får många sådana sms är inte söta, eller vad? Alltså jo, jag vet vad ni tänker nu; "Fyfan vilken pessimistjävel hon dendär Nadja är då...". Fast det är jag ju inte egentligen... Det kanske inte är nåt så stort fel i såna sms i allafall, fast ändå stör jag mig något förbannat på dem.
Vet ni vad? Jag har kommit i underfun med att jag inte tycker att någon är ful. Ful är ett jävla starkt ord egentligen... Alla är fina på sitt eget lilla vis, faktiskt. Det går att hitta något i alla, tro mig.
Och vet ni vad, igen? Jag sitter just nu på övertid enligt dator-reglerna i detta hushåll, men ändå. Knapprar klart dethär inlägget bara, sen ska jag sova. Mamma, jag lovar! (Du läser nog inte detta, men ändå.)
Mja, till saken; ytterligare en sak jag blir enormt förbannat på är när ALLA HACKAR PÅ VARANN! Herregud, ingenting blir väl FAN bättre av det? BLÖ FÖR ER! Är det något ni inte gillar med personen så antingen berätta det för honom/henne på ett moget sätt eller skit helt enkelt i att umgås med dem! Ok? Jag orkar inte med att folk bara kastar skit på varandra. (Ta det inte ordagrant.) Var snälla och ärliga, det vinner ni på i längden, tro mig!

Aja, nu ska jag sova. Snarka lugnt!


(Hide and Seek - Imogen Heap. The Zookeeper's Boy - Maw. Songs of tonight!)

Where are we? What the hell is going on?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0