Jag blir så arg

... på de stackars satar som skickar runt "kedjebrev". Idag har jag fått flera stycken skickade till min sms-inkorg. Och ja, jag skulle faktiskt vilja kalla dem för hot. Jag menar, dom uppmanar en att skicka runt den där förbannade texten till en massa folk - men vem fan vill ha få ett meddelande där det står att om man inte skickar det vidare så kommer något hemskt att hända! Det kan man väl inte kalla någonting annat än just hot, eller? Skulle inte tro det.
Att skicka vidare den där skiten är så fyhelvetes egoistiskt. Man skyller på "tvångstankar", att man blir uppskrämd (inte så jävla konstigt när det står sådana sjuka saker) och tanken "tänk om" dyker upp i skallen. Jag vet hur det är, jag har vart där själv. Men ni, vore det där idiotiska skitsnacket sant så skulle jag enligt det vart död för länge sen. But I seem pretty awake and alive, don't I?
Skärpning, tack. (Jag vet det är svårt, men ack, så välbehövt.)

Jag vill ha en massa pengar.
/en smått irriterad Nadie. (Det är Max, även känd som Maxie, Maks, Byggmax samt Snyggmax, som gett mig det fagra smeknamnet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0