Lazy? Yep!

Tja!
Det är lördag, klockan visar 19:12. I min ensamhet sitter jag och funderar på om jag ändå skulle klä mig för att sedan kila ut och träffa någon när och kär. Men orkar jag det? Både själen och kroppen min har varit allt för lata för att göra något sådant tidigare, men kanske skulle jag ändå bryta mönstret och hitta på något? Det blir nog så.

Dagen har som ni kanske förstår varit fyjävlarns lat. Tid har dödats framför tvn och datorn... Ja, jag har nog fan inte gjort något annat idag! Usch, skärping behövs synnerligen. Jo, juste, jag har badat badkar också! Haha jag tror jag är Sveriges Lataste Unge :(
Hjälp!
På tal om bad förresten; jag tror jag har badat i detdär förbannade badkaret varenda jäkla dag de senaste veckorna!
Fan, jag måste lägga av med mina jägarns fasoner innan vattenräkningarna blir skyhöga! Fy, fy, fy! *Slår mig själv*

Jag orkar inte hitta på något. Jo det gör jag. Nej det gör jag inte. Jo... Nej, USCH!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vad ska du hitta på ikväll? :)
Ha det bra :)

2008-05-03 @ 19:31:31
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: sofi

vattnet och värmen ingår i hyran. du kan be chill

2008-05-04 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0