Peace!

Tjabbahej,
jag är, typ, världens sämsta bloggare just nu... men det kvittar. Eller?

Jag "råkade" få en massa vatten på (och efter ett tag fann man det även inuti) min mobil igår. Idag har det tydligen torkat och den jägarns apparaten är fungerande igen. (Hur skulle jag klara mig utan den? Jag höll på att få sammanbrott igår när den inte ville fungera.)

Denna fagra torsdag har jag inte hittat på så hemskt mycket annat förutom skola, och några timmars strosande i staden agerande stylist... Eller nåt. I allafall så hjälpte jag Hanna med att finna avslutningskläder. (Det gick toppen, yay!)
Nu skall jag snart lägga mig i ett varmt bad. (Jag borde ha världsrekordet i badkars-badning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0