sunshine, my love.

Hej alla pysar!

Jag känner på mig att idag blir en skön skolskens-dag!
Skriver jag och går sedan ut och kollar genom fönstret och upptäcker att det inte alls är mycket solsken längre :( dumma moln! Aja, vi får väl hoppas att det spricker upp och blir den där dagen jag nyss talade om.

Strax ska jag klä om för att sedan bege mig nedåt stan och möta min kära vänner Louise och Eleanor! Vi får väl se vad vi hittar på för något busigt.
Ikväll har jag inga bestämda planer på vad som ska sysslas med, men om det är någon bekant som läser detta och har nån idé på vad jag kan hitta på eller helt enkelt vill göra mig sällskap en afton som denna så är det bara att slå en pling, knappa iväg ett sms eller ja, kontakta mig på valfritt sätt!
Pusse!

image50
Denna bild togs i tisdags då jag var ute på en "liten" cykeltur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0