20/11

Jag har nu skrivit klart min novell. Dock är bara slutet datorskrivet eftersom resten är kvar i skolan.
Efter att ha låtit Sam och Tove läsa den (endast slutet dårå) blev jag ungefär jättesupermegadunder glad, eftersom de sade mig med rent allvar att det var riktigt bra. Och ja, kanske. Är ganska nöjd, och hoppas att min lärarinna tycker om det! :)
Kanske lägger upp den här sen, när hela är datorskriven. Om jag vågar.

I morgon klarar jag nog, äntligen, av att gå till skolan igen efter att ha varit hemma hela veckan. Skönt.


Jag finner ännu inte de rätta orden till att förklara vad som pågår. Något som dock är säkert är att jag känner mig helt sjukt lycklig. Kanske lyckligare än någonsin.

Tillåter mig själv att skryta;
(dock syns inte alla de ca 50 smilisar som samuel skickade)



samuel säger (20:54):

seriöst nadja du måste bli författare, det här e typ MEEEEEEEEEEEGABRAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bättre än alla böcker jag läst, har itneläst många men men

samuel säger (20:55):

seriöst rör faan mej lite

typ meeeega bra
gryyyyyymt

Tove;

  Överföringen av Novell, svenska.doc är färdig.
2008-11-20 20:42:09 'zanotie. nadja SÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA BRUTALT FINT-
2008-11-20 20:42:14 'zanotie. nadja Du borde skriva en bok eller något.


Kommentarer
Postat av: anna

den låter bra , ja lägg ut den men glöm inte och copyrighta den bara, lägg in mer bilder . :)

2008-11-21 @ 15:25:48
Postat av: zanotie.

Naw. Glad över att du blev glad.

Men gud, vad använder jag för ord.

Brutalt? haha! Ily sweetie.

2008-11-21 @ 20:48:24
URL: http://zanotie.devote.se
Postat av: carro

NADI! den vill jag läsa helt klart :D !

2008-11-26 @ 14:23:53
URL: http://onetwothree.devote.se
Postat av: Sparven

:D:D:D

2008-11-28 @ 21:16:40
Postat av: ylva

din novell va fett bra!

ägde ju min lätt!

:)<3

2008-12-08 @ 21:00:59
URL: http://ynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0