01:37

Jag hade tänkt att gå till sängs för att inta alltid lika härlig nattsömn. Men ack, jag insåg sedan att jag antagligen kommer att misslyckas med mina försök till att somna. Ibland är jag helt enkelt riktigt usel på att gå och lägga mig i tid. *mungipor mot marken*
Aja, jag får väl slå på televisionsapparaten, käka lite på min kompis Ben &Jerry's, och hoppas att nångång somnar i soffan.
På tal om min kompis, Ben &Jerry's (aka B&J), så är han kalasbra och urkass. Varför? Därför;
Fördelar med B&J:
- Han smakar gott.
- Han är krämig.
- Han är glassig.
- Han ger mig motion pga det sistnämnda i hans nackdelar.

Nackdelar med B&J:
- Han verkar tycka om att förstora min mage.
- Man kan må lite illa om man äter aningen för mycket av honom.
- Han tar sooner or later slut, och ibland i desperata stunder måste man ta cykeln till Maxi för att byta lite mer av honom mot pengar.

Fast jag tror att jag dissar honom denna sena afton. Jag har nämligen lyckats eliminera B&J-suget.
Och jag är skittrött. Beger mig mot badrummet, och tandborsten, för att sedan rikta stegen mot nattens sovplats - soffan.
Godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Finatse, älskade kooks!

2008-09-21 @ 13:58:06
URL: http://sundancekidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0