Pretty cool, huh

Slapp göra kraftansträngningen att åka till pappan min, för min franska syster, Sofi, hjälpte mig istället. :)


Nu är jag jättehungrig. Har inte käkat annat än glass, massvis av chokladsås, och kexchoklad. Ska välla, kanske, kolla om ja kan hitte någe i skåpena i köke, va. (Östgötska är så härligt fult)


Dagens Grattegrattis ska självklart Flippe (aka Flippie, Filleponken, Fillefjonkan, Floppi, Flippepojken, eller Filip Friberg) ha. Varför? Jo, för det idag är hans bemärkelsedag. Ha den äran!
Inte för att jag tror att han läser min extrema blogg, eller nått. Men ändå. (Om du läser detta, Floppen, så skaru veta att jag NÄSTAN bara gav dig denna ära att vara med på min blogg för att du är skåning och pratar underbart.)


I la-la-la-love it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

yey i'm datageek. men jag är väl inte fransk heller, haha. känner mig väldight svensk at the momen. även om jag pratar swenglish

2008-09-22 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0