8/9

I morse vaknade jag och kände att min axel inte mådde som den brukar. Han gjorde så ont att jag valde att stanna hemma från skolan, så jag istället kunde vila den stackaren. På så sätt kunde jag också ligga kvar i sängen och ta igen de krafter som gick åt i helgen.
Örebrocupen, somsagt. Fastän jag stukade min högra tumme TVÅ gånger så hade jag utan tvekan fyhelvetes jävla roligt.
Handbollscuper är helt klart en av de absolut bästa sakerna jag vet.

Nu gäller det att försöka trolla bort de onda som bosatt sig i min axel, för att sedan vara fit for fight till träningen i kväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: pauline

vi har frågestund i bloggen, ta en titt :)

2008-09-08 @ 23:18:25
URL: http://paudela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0