fett skönt!

Tjollahopp och hej!

Idag, tisdag, var sista skoldagen för veckan. Skönt värre! Liksom.
Har dock inte så många planer för de kommande fem lediga dagarna, men något skoj hittar jag väl förhoppningsvis på!
Jag och min vän samt klasskamrat Louise ska förmodligen leka med våran saknade föredetta klasskompis Ellie! Det blir nog för jävla najz! :)

Finns det någon givmild person som har lust att skänka mig en jävla massa pengar så jag kan köpa allting som finns inne på Monki-affärerna? Jag är kär!

Jag blir arg på folk som tjafsar. Det är så ofantligt onödigt så jag vet inte vad! Det gör absolut ingenting bättre och man blir bara upprörd och förbannad av att ens höra på det! Så snälla, lägg av med det.
Tack.

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0