hej

idag var jag hemma från skolan igen. usch, jag ville till skolan idag. mamma väckte mig och undrade hur jag mådde idag och jag tror att jag svarade något likt "inte helt bra". okej, det var sant eftersom jag hade ont i huvet och kände mig halvkonstig i kroppen, men jag hade kunnat gå till skolan! tror jag... nästa gång jag vaknade var klockan elva. skit.
 klockan är nu 14:37, för att vara exakt, och det ända jag har fått i magen idag är ett halvt paket glass. jag orkade inte laga mat och mamma var inte hemma, okej? men jag tror att hon håller på och firrar med föda till lilla jag just nu, tack och lov. jag tror att jag har gått upp nåt kilo med tanke på hur mycket glass jag har ätit de senaste dagarna...
 nu måste jag klä på mig, eventuellt sminka mig lite grand, samt fylla min mage med den mat som erbjuds. om nån timma eller liknande ska moderskapet och jag till min skola för utvecklingssamtal, eller development talk som det heter på den engelska skola jag är elev på, med min mentor  Mr Jellow. det vill säga att jag och mor min måste sitta i cirka 20 minuter (jag vet faktiskt inte exakt hur länge samtalen pågår) och konversera med honom på det fantastiska engelska språket eftersom han bara kan förstå och säga några få meningar på det tråkiga svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0