save the world, liksom

Hej och hå!

Valborgsmässoaftonen (oj vad långt det blev, skrev jag rätt?) spenderades med PandzAmandzi samt A.Burlin &co som vi hittade vid ån! Vi satt vid vattnet bland alla miljoner (ok inte många, men det kändes fasiken som det!) människor och kikade på brasan samt fyrverkerier som framkallade ångest och panik. Fyrverkerier är ögongodis, helt klart, men synnerligen inte örongodis! Usch, dom smäller så dant. Miljögodis är dom inte heller för den delen. Save the world, liksom! Jag tycker att samtliga individer på denna runda planet borde skärpa sig om dom nu vill att mänskligheten samt jorden skall få finnas längre, till och med jag.
Usch vad jag hatar att tänka på sånt, men man måste ju... typ. Fastän man bara blir förbannad, förtvivlad och ännu fattigare på tårar. För fattig på tårar, det borde jag redan vara. Men ändå fortsätter dom allt för ofta att bränna i ögonen för att sedan rinna nedför mina kinder.
Igår upptäckte jag förresten hur lättstött och känslig jag faktiskt är, när jag åkte förbi huset där jag levt mina första tolv år kunde jag inte hindra gråten från att bryta ut inuti mig. Fan vad jag tjöt. Jag saknar det så förbannat förbannat.
Aja, iallafall. Valborg var helt ok! :)

Nu är det förresten första maj, och idag, typ, protesterar man. Så jag tänkte att jag skulle göra ett plakat att gå omkring med. Jag har lite olika ideér på vad det ska stå på det:
"Rädda djuren - ät varandra!"
"Fiskar är också människor!"
Logiskt, eller hur?!
Sen kom Pandan med ett ytterst förträffligt förslag också;
"Rädda fåglarna - lås in Nadja!"

Jag vill bli emo, sånna är söta.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0