usch

stå ut med mig, jag behöver dig! snälla?

jag är ensam hemma. stereon står på i mitt rum, och hackar. det är Lars Winnerbäcks röst som ekar genom lägenheten. 
 idén att ladda upp bilderna från kameran, bilderna på mitt nya rum (jag återkommer om det), blixtrade nyss genom min skallebank. men precis när jag ställde mig upp för att gå efter kameran kom jag på att den ligger i bilen som mamma nyss åkte iväg med. fan.
 jo, det där med mitt nya rum; eftersom min syster igår åkte till Barcelona, Spanien och jobbar där i minst en och en halv månad har jag tillfälligt tagit över hennes rum. förr delade jag och mina andra syster på ett rum, men nu kan vi äntligen vara fria i varsitt. igår fixades det i rummet, dvs att lite av mina grejor från det förra rummet, t.ex. kläder och annat. på mina order flyttades även min säng över, alltså så har jag nu två sängar. dem står brevid varandra och tillsammans bildar dem en 180x240cm stor säng. mys i högsta grad!
och de allra flesta frivilliga är välkomna till mitt fantastiskt mysiga, dock tillfälliga rum!

är det någon som har lust att döda lite tid i sällskap av mig? hör av er om det är så.

edit;
efter det 289748230 (ofantligt överdrivet, men det kanske ni förstod?) försöket att få tag på mr x så fick jag äntligen ett svar och besked om att han var på något jippo i samband med konfirmationen, men kommer hem därifrån när uret visar att klockan är sju. jag oroade mig alltså i onödan. usch då, men vilken tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0