Allting är vackert, nu

Uppföljare till föregående inlägg:

Jag känner mig ändå oerhört, förvånande glad. Det känns som om allt besvärligt bara försvunnit, sopats från de vägar jag vandrar. Ingenting känns jobbigt längre. Som om allting kommer att ordna sig, det kommer bli bra. Som om jag vore fjäderlätt, och i vilken sekund som helst lyfter från marken för att sväva bland molnen. Lycklig.

Underbart, jag känner mig vacker.


(Det finns så SJUKT mycket jag skulle kunna skriva nu. Jag önskar att ni kunde läsa mina tankar nu, för jag har ingen aning om hur jag ska få ner dem i fingrarna och in i datorn. Kanske skulle göra som jag funderat; skriva den där boken. Den karamellen får jag suga på lite till.)

Kommentarer
Postat av: Christine

världens finaste nadja!

dt du säger värmer så mkt, blir alldels rörd hihi.. jag tror vi helt enkelt förstår varandra väldigt bra, and i love it! och jag älskar dej med.

2008-08-10 @ 23:59:39
URL: http://laavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0