Längtan

Hej, tjabba och tjo.
Idag har jag äntligen fått min efterlängtade och otroligt välbehövda massage. Skönt! Ska på återbesök också. Woho, hoppas att min rygg blir helbra tillslut.

Har lekt med Mik. Tåg- och cykeltur i kolsvarta natten. Jag avskyr mörker något enormt. Dumma fantasi. Men det var faktiskt kalaskul.

Tycker att någon borde ta med mig till havet. Det är så vackert och underbart där. Jag är galet förtjust i havet, och båtar. Önskar att jag ägde en båt, i Helsingborg. Åhh...
Något mer som är vackert och underbart är kärlek. Jag undrar när det är min tur.

På måndag är det äntligen skola! Ja, du läste rätt. Jag längtar tillbaka till skolan. Önskar faktiskt att den började redan imorgon. I skolan händer det alltid något, man är alltid omgiven av människor (vilket i vissa lägen är lite halvjobbigt, dock), och man har alltid någonting att sysselsätta sig med. Visst, sommarlov rockar, det är galet skönt med lediga dagar, men det känns som att det räcker nu. Jag är rastlös. Vore vädret lite bättre så skulle jag kanske känna annorlunda. Ganska säker på det. Regn är mysigt, men tråkigt i längden. Det har stått som spön i backen hela dagen ju! Som sagt; jag vill tillbaka till skolan. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0