Yeaaah

Med Mew på behaglig volym i öronen sitter jag och känner mig så ofantligt lycklig, peppad, och nöjd. Jag till och med grät lite för att jag är så glad. :)
I kväll har jag bestämt mig för att åka på språkresa tillsammans med Alexander och BellaBulle nästa sommar! Ingenting är bokat, men jag vill och känner mig ganska säker på att det kommer att bli av. :D KICKASS!
Förresten så har jag fått tillbaka världens bästaste Maxiekille, och det gör min oändligt glad. Hihi han äger, ska ni veta!! :)

Känner förresten att jag bör meddela Massör-Annika att jag behöver komma på återbesök, som vi förmodade. Och be mamma att köpa en ny dator-stol, för denna är fullstädndigt oacceptabel eftersom det är en kökstol som framkallat mina ryggsmärtor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0