Redhead

Tja! Idag for jag och pappsen för att bada i Varamon, det var s-k-ö-n-t. Äntligen lite riktig sommar! (Jag var förresten helduktig eftersom jag tog en välbehövlig springtur innan första doppet.)
16:00 påbörjade jag mitt farväl till mitt liv som 4-ever blondin! Oh yes. Resultatet blev jag helnöjd med; rödbrunt.

Numera är jag en rödhårig glasögonorm. Höö-höö-höh. Hö.

Jag, mina två systrar, och vår kära mor sticker till Lager 157. Imorgon, 08:00. Boo-yah!
Nu skall jag inta min ljuvliga nattsömn. Sleten som tusan!
Langar en svinsöt (ironi) bild. Puss!

Kommentarer
Postat av: Christine

var dt de glasögonen vi kolla på babe?

håret blev riktigt bra tycker jag, hade väntat mig ilte brunare men va snyggare med lite rödare.

jävla snyggnos.. <3

2008-07-27 @ 11:28:59
URL: http://laavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0