Time flies



De senaste två nätterna, och dagarna därtill förstås, spenderades som sagt med Louise på tösens sommarställe, or what to call it. Vi dödade tiden med långpromenader, filmtittande och onyttigheter, samt en liten tur på sjön med den fine båten. Vi nallade även bigarråer från granntomten, tog en snabbsväng på ca trettio minuter in till staden, Motala, och kivades med tvillingbröderna hennes.
I stan inskaffades, äntligen, ett armbandsur till min ägo! Tackar pappsen som var god nog att hålla löftet han lade om att stå för betalningen. Ett stycke bikiniunderdel impuls-handlades även då jag hittade de på rea-stället. 19:50 betalade jag för det helokejiga (nytt ord) plagget. Hell yes!

Kan någon, snälla, ta med mig ut på en båtresa? Jag avundas så av mina kamrater som är ute på de vackra vattnen! Åh, fy! Jag vill också, ju.
Antagligen det mest händelselösa sommarlovet jag haft, gissar jag. Inte allt för mycket jippie-hurra-roliga saker har inträffat. Surt. Ännu mera boo är att vädret ofta är tråkigt... Jag är blek som snö. Nästan. Fast det är ju inget ovanligt, faktiskt, med tanke på att jag har svårt för att bli brun. Alla tummar ner för det.

Nu vill jag inta min nattsömn. Godernattarns!

Dagens: Bloc Party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0