Eventuella planer

Woho! Eventuellt, beroende på vad bossen (dvs flickans mor) har att säga om saken, så drar jag till Bella Bulles stuga dagen efter denna, där Nellie och Oskar (och Bella, såklart) är.
För stunden har jag tvivel på att idén blir till verklighet, men jag hoppas, hoppas!

För övrigt händer inte alls mycket förutom skönt musiklyssnande, och, egentligen förbjudet, smsande. Anledningen till att mor min har förbjudit detta är mobilräkningen, mina femtusen gratis-sms är slut! Ha-ha, jag är fanemej patetisk med mitt smsande. Men jag försöker sluta, faktiskt, lite. Det går inge vidare ska ni veta! Böhö, jag skyller detta på Max the Tax, som ständigt ser till att min mobil blippar av ett sms i inkorgen. Stryk ska han ha! Fast det är ganska trevligt, ändå. Liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0