Livet är underbart

Hejhejsanhejtjatjabbatjo.
Idag är det torsdag, och jag är på gött humör. Så fort Chickichicksan är klar med sina sysslor så kommer hon hit. Jag har precis reserverat två styck biljetter till SATC kl 21.00. Yay! Tösen stannar över natten. Puss.
I början av nästa vecka (vilken dag är ännu obestämt) drar vi två coolingar för att checka läget i storstaden Stockholm. Hell yes!

På lördag står (alternativt hoppar, skrikandes (skulle inte förvåna mig för fem öre) systern min orättvist och glor på Jonas Brothers då de agerar förband till Avril Lavinge. Så det blir även då STHLM för mig som hänkar med den andre systern på stan eftersom pappan ändå ska hämta syster nummer ett efter konsertfan. Oh yes.

Livet är underbart! Puss som fan.


Joseph Jonas. Åh, kan man göra något annat att älska honom och hanses
bröder? Nope, I don't think so. Puss, skönaste grabbarna they ARE!


Kommentarer
Postat av: TEVO

OMGGG smyger du i mina filer också o.o MINA BILDOOR! INKRÄKTARE :|

2008-07-10 @ 01:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0