Pokémon

Tja. I natt sov jag hos Amanda the Panda och det var helbra (Speciellt Pokémon-TVspelandet). Puss.
Och just nu är antagligen mina indeed saknade gossar Albin och Oskar i luften, på hemväg från Berlin. Dom är söta. Jag har ungefär massor anledningar till att tycka det. Här är fyra;
1 de sjunger i gosskör (därmed Berlin-resan)
2 de är medlemmar i en scoutkår
3 dom är redigt söta både på utsidan och inuti
4 de har presenter med sig hem till mig (på begäran, men och!)

Snart kommer Lisen till mitt hem. Vi ska götta oss med Milshake á la Nadja. Hell yes!

Och öh, typ, alla har väl bosatt sig i sina soffor framför TV-apparatfan och glor på fotbollen. Hur orkar man, liksom?
Aja, nu ska jag kika lite på fotbollen innan sällskapet anländer. (Lägg märke till ironin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0