hurtbullen myself

Hej hej hej hej.

I går var jag ute och gick, i idag hade jag idrott och var stolt över mig själv för min prestation (orkade springa + spurta fastän jag är sjukt otränad just nu. Yay!), i kväll har jag vart ute och sprungit + promenerat. Jag håller på att förvandlas till en hurtbulle - igen! Yay me and goodbye stomach! (Hihi)

Något mer nämnvärt jag kan skriva om? Tja, i morgon ska jag till Malmslätt och fira min käre vän Gustav som fyller år.
Så, nu vet ni det också.

Jag kan ju passa på att nämna att jag är störtkär i sommarvädret som kommit! Mys till högsta grad.
(I år ska jag fanemej bli brun!)

Bye bye!

image60
(Bild från en mysig vinterpromenad i staden Linköping.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0