sjukt värt

Tjenare pysen!

På stan gjorde jag historiens bästa kap! Yay! Provade en blus som jag gått och trånat efter x antal månader och märkte att den satt urbra, och att jag faktiskt passade i den, vilket jag dock inte trott innan. Och som om inte det var nog så fann jag att den var på rea, plus att det var sån "köp 2 betala för 1", och efter en stunds letande bland de nedsatta plaggen fann jag universums ballaste tröja! Liksom, fyfan. Och tack och lov för reor! Alltsammans skulle egentligen gått på ca 450 riksdaler, men lilla Nadja behövde bara ge kassörskan 98 spänn för att sedan ha de übersöta plaggen i sin ägo! YAY FÖR REOR, YAY FÖR MIG!

Och ännu mera YAY! I kväll blire mys-/tjejkväll hemma hos Mikz med ett gäng brudar! Fyfan vad nice.
PuZzPuZzPUZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0