yay

Hello.

Just nu sitter jag på Linköpings stadsbibliotek och pluggar! Det är förjävligt tråkigt och jobbigt och allt sånt. Jag har nämnligen tre stycken No-läxor som jag inte lämnat in (eller gjort) (eller ens velat göra), som måste vara inlämnade inom kort. Är på jakt efter fakta om boiling-point elevation, noble gases (har hittat en del faktiskt!), och water purification... typ. (Ja, jag går på engelsk skola. Närmare bestämt Internationella Engelska Skolan i Linköping, tjoho!) Böhö...
Jag orkar inte.
Som om inte det vore nog så har jag ett teoriprov att göra i mornbitti.

Senare blir det förmodligen att kila till Länsmuseet på något jippo, man får typ designa egna stolar, rätt nice. Men vi får se hur det blir med det.
När David slutat skolan ska jag leka med honom. (Att sluta tidigt rockar! Jag slutade klockan 13.30 idag. Sånt gillar vi).

Aja, nu är snart min bokningstid på datorn slut.
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0