3/9

Förkylningen har delvis lämnat mig, men lite av den stygge rackaren verkar vara kvar fortfarande. Han tycker nog om mig, eftersom han så ivrigt vill stanna, synd att det inte är ömsesidigt. Var i skolan idag, iallafall. Begav mig dock hemåt då de andra for till skogen, för 'Skoljogg'. Sånt pallar man inte, inte när man har varit sängliggandes i sisiodär fem dagar.

På fredag bär det av. Till Örebro, med handbollslaget. Vi ska spela cup, och om inte herr Förkylning har lämnat mig då så tänker jag nog banne mig spela ändå! Handboll är riktigt jävla kul. Och handbollscuper har alltid varit ett svårslaget nöje.
Men min rygg värker något så förbannat. Måste, måste åtgärda det innan jag åker. Smärtan är nästan näst intill outhärdlig.
Förresten så har jag hävt i mig alldeles för mycket Ben & Jerry's, bullar och godis på sistone. Urk!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0