Paris



Bilden är fotad av systern min, Sofi. Hon kommer hem, från motivet (Paris!), i Oktober.
Hurra, hurra! :) Jag saknar henne.
Och i vinter ska jag, förhoppningsvis, åka ner till självaste Frankrike och hälsa på. Hell yes!
By the way så önskar jag att jag hade valt franska som andraspråk istället för spanska. Franska
är ju så fint!

Sitter med hörlurarna (högtalarna är kaput, helt paj) och lyssnar till musik (Isak, såklart). Försöker hitta orken för att byta från mysig morgonrock till respektabla kläder, och kila iväg till Pappas jobb så att han kan hjälpa mig lite med att kirra med några bilder, och läxor. Men orkar jag?
Har 93 sidor i boken "Flugornas Herre" som bör läsas innan fredag, om jag inte vill ha varning eller alternativt extraläxa. He-he...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ångrar också att jag inte valde franska, grymt fint språk ju! :(

2008-09-25 @ 18:17:50
URL: http://sundancekidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0